teisipäev, 10. veebruar 2009

3 päeva joomani

Ärkasin hommikul väga vara, et lombakas sõber H kooli viia. Pärast läksin tööle, kus ei olnud midagi teha, sest inimesed ei kuluta nii palju raha majutusel kui ennem. Töötan ka Ammende Villas Adminnina.

Mulle ei meeldinud see, et ma pidin tööl olema, kuna õues oli nii kaunis ilm, päike soojendas, kerge kraad külma, lumi, mida on nii väheks jäänud, sillerdas päikeset, poriloigud olid jääs, see kõik oli IME ilus.

Pääle tööd sain K-ga kokku ja käisime jalutama, Mai rannas, täiskuu valguses, -5 kraadi külma, poleeeeeeeee pahaaaaaaaaa. Jalutuskäik tehtud neiuga, käisime tanklas mu valge ratsuga, et sõita veel sõbra A juurde, kes asus oma naise juures. Jõudes sinna ootas meid natuke rohkem rahvast, kui ma arvasin. Esimene teema, mida ma kuulsin, oli SEX. Läksime teemaga nii kaugele, et see muutus jälle rõvedaks.

Minnes K poole, tundsin end hästi, sest õhtu lõppeb tema kõrval. See meeldib mulle alati, sest see ei lõpe kohe magama minekuga, vaid mõnusa SPORDIALAGA.

Uni, aga tuli peale seda, nagu beebil!!!

Kommentaare ei ole: