esmaspäev, 9. veebruar 2009

hommik!

H arvas, et ma peaks blogi pidama. Vihastage tema peal siis, kui tee arvate, et see on loll tegu.

Hommikul silmi lahti tehes avastasin, et olen alles täis. Riided olid eilsest selga jäänud (teate ma vihkan riietega magamist). Seega tahtsin edasi magada ja varastasin H-lt padja kuna seda ei olnud mul. Magasin edasi...

Ärkasin uuesti, avastasin, et S ja G olid läint, H oli ärkvel, M magas veel, aga mitte kaua ei saanud magada, sestajasin ta üles.

Türa, teate täna on see päev, millal ma väljas ei käi, sest ilm on rõve. Mingi pilvine taevas ja märg löga kõikjal. Külma vee ja lume segu. Haige.

Käisin H-ga saunas vanaema juures. Päris hea oli üle pikka aja higistada. Pärast sauna sain süüa, mis on alati väga hea, kui seda teeb vanaema (teate seda isegi).

Pärast läksime H-ga maximasse, et saada voolik vesipiibu jaoks, aga me oleks saanud selle looma poest (ha ha haaaaa). Sealt otse Hahni bubisse, kus meid ootasid T, L, A. Teate see jutt oli jube, mis nende kahe neiu suust tuli. SEX oli põhi teema. Muide ma ka töötan selles bubis.

Nüüd aga olen H juures, vaatasime just K ja H-ga filmi "rahvuslik aare". Nüüd aga magama.

Adjos, üks suits ei tee vist paha.

Kommentaare ei ole: